Carregant Esdeveniments

• 8:00 - 17:00

Location

• Arnes, T - Tarragona Espanya

El dia 24 d’octubre del 2021, celebrarem la 8a caminada popular de I’IDECE, aquest cop la farem des d’Arnes fins Horta de Sant Joan.

Caminarem entre oliveres i vinyes fins arribar als Estrets, un dels paratges més bonics del Massís dels Ports. Ens obrirem pas per un meravellós congost on el riu Estrets discorre sinuós. Sortirem d’aquest espectacular paisatge i arribarem a l’aparcament de Lliberós on iniciarem la pujada més forta, un cop a dalt anirem planejant fins arribar al mirador del Salt del Ferrassó a Horta de Sant Joan, sempre amb l’atenta presència de les roques de Benet les quals mostren les seves grans parets.

9:30 Creuarem els carrers d’Arnes, iniciarem la sortida pel camí del Mas Nou. Creuarem els Aiguamolls i els Biarnets fins arribar al racó del Soro on seguirem pel marge dret del riu Estrets, contemplarem l’espectacular congost dels Estrets on el riu baixa saltant de bassa en bassa, observarem tolls i olles fins arribar als Estrets de Lliberós on deixarem el PR direcció al Mas de Lliberós, iniciarem la pujada fins el coll de Valera, d’allà seguirem la pista i passarem per la Font de la Faneca, Font del Salero, Font de la Pineda, el toll de l’Alemany i el Salt del Ferrassó, finalitzarem la caminada al Mirador del Salt de Ferrassó a Horta de Sant Joan, des d’allí pujarem als autobusos que ens traslladaran fins al camp de futbol d’Horta de Sant Joan. En total haurem recorregut 12 Km.